Friday, July 18, 2014

[HOT!!!] VGRiP - Serum Pengetat Vagina. *Harga Promosi



Hi dear,
Adakah anda menghadapi masalah berikut?
  • Faraj longgar dan tidak grip macam masa kahwin dulu.
  • Kurang teransang dan susah naik nafus.
  • Sukar nak klimaks dan puas di ranjang.
Adakah anda menghadapi masalah di atas? Jika ya, anda wajib guna VGRiP - Serum Pengetat Vagina ini!

VGRiP adalah satu-satunya produk di Malaysia yang mampu menyelesaikan masalah anda dalam hanya masa 5 minit.

Ya, tiada produk lain macam ni, boleh google kalau tak percaya. Produk macam ni belum pernah ada di pasaran lagi. ANDA memang kena cuba produk ni. Sebab apa ye kena cuba produk ni?


Sebelum                                         Selepas

Anda kena cuba produk ini kerana:
  • Berkesan dalam masa 5 minit.
  • Ada KKM dan Halal. 
  • 100% selamat dan sangat berkesan!
  • Suami anda pasti akan puji melambung lepas bersama.
  • Sesuai untuk semua orang yang dah berkahwin.
  • Ada jaminan pulangan wang jika ianya tak berkesan.
So apa tunggu lagi? Nak order dan cuba tak produk VGRiP - Serum Pengetat Vagina ni pada harga pre-launch?

Oh ya, dear mesti nk tengok testimoni-testimoni dulu ye kan? Ok, baiklah, dibawah ini adalah real testimoni daripada pengguna-pengguna VGRiP. Rata-rata sangat berpuas hati dan diaorang kata,

 "Rugilah kalau tak cuba, sebab produk ni memang berkesan, best, dan sedap. Si Abang pon puji tak henti-henti. Kadang-kadang lebih 1 round. Memang rugi kalau korang tak cuba produk VGRiP ni." 
Testimoni 
(Produk belum launch, baru 7 hari di pasaran tapi da ada testimoni*).










Puan Nadiyah Asyikin:

Dulu tak macam ni, lepas cuba pakai je, rasa best pulak, si dia pun cakap best sebab cengkaman tu makin kuat.

Puan Hamidah:
saya dah pakai V-GRiP ni 4 hari, bila bersama suami, suami saya nak cuba 2 kali. Dia kata sedap macam baru kahwin.

Leen:
Mmg best la VGRiP ni..sgt ketat dan grip mmg luar biasa. Lepas try test yg Leen beli aritu..mmg lain sgt… confident baik je rasa..Macam anak dara lorrr… Pasni kene beli banyak untuk spare..

P/s: Produk masih baru, jadi testimoni masih sikit.. Maaf ya.. Tapi memang dijaminlah berkesan.. Rugi x guna.!!


FAQ:
  • Penghantaran adalah percuma seluruh Malaysia, termasuk sabah sarawak.
  • Barang akan dipos menggunakan POSLAJU. Ambil masa 1-2 hari sahaja.
  • Kami akan jaga privacy produk anda dengan menulis as "Supplement".
  • Cara guna akan diberikan bersama dalam bentuk pamplet.
  • Tahan 2 bulan untuk 1 unit VGRiP.
  • Promosi harga pre-launch sampai raya ke-3 sahaja.

Harga Rm 130

Harga Pre-Launch Rm 90
Terhad sampai raya ketiga*


Cara Pembelian

Untuk pembelian, dear boleh Sms "V90" ke 017 724 3401 . Nanti sis akan reply kepada kod promosi dear. Boleh wassap jika ada sebarang pertanyaan dan sebarang penjelasan. No call. Sebab sis memang tak sempat nk angkat call.




P/s: Untuk yang baru di blog ini, boleh cek posting Sis yang lama-lama. Blog ni dah beroperasi sejak 2011 lagi. Jadi jangan risau , kami adalah trusted seller.

Tuesday, March 25, 2014

Ketat Dalam 7 Hari - Dijamin Ketat Punya!

TAK PERCAYA boleh KETAT dan SEMPIT SEMULA dalam 7 Hari? 



Cuba dulu baru tau...

Anda harus memiliki Jamu Kemut Erat™ jika anda mengalami masalah berikut...

✔ faraj longgar
✔ faraj becak berair
✔ keputihan melampau
✔ faraj hilang daya sensitiviti
✔ penat nak kemut
✔ berangan2 utk menjadi dara semula
✔ suami tak puas
✔ loose footloose

Ramai wanita bimbang apabila mengalami masalah kelonggaran melampau, faraj becak berair, hilang daya kemutan dan tidak lg merasa sensitif.

Terutama bg wanita selepas melahirkan, wanita rahim kembang atau wanita yg kerap melakukan hubungan kelamin.

Selepas mnggunakan Jamu Kemut Erat™ faraj akan merapat, ketat, sendat, sempit sehingga sukar utk dipenetrasi.




Sang suami akan merasakan kegelian tahap maksima dgn situasi faraj yg sempit dan seolah2 berpasir dan mencengkam.

Malah sang isteri juga akan merasakan bahagian intim yg lebih sensitif dan akan mendapat kepuasan secara total.

Ini kata pengguna Kemut Erat™ 









Ternyata sangat berkesan bukan? Timbul harapan dan keterujaan selepas melihat testimoni-testimoni daripada customer-customer Sis ?

Jika ya, segera SMS "KEMUT69" ke 017 9700 619 sekarang untuk pembelian. Tiada apa yang perlu dirisaukan, cubalah dulu baru tahu. Jika tak cuba, jika tak usaha macam mana nak dapat hasilnya?

Ayuh, SMS "KEMUT69" ke 017 9700 619 sekarang.
Ayuh, SMS "KEMUT69" ke 017 9700 619 sekarang.
Ayuh, SMS "KEMUT69" ke 017 9700 619 sekarang.

P/s: Jamu Kemut Erat ini diperbuat 100% daripada Manjakani Gunung. Kesannya sangat cepat dan pantas.

Cepat gunakan tanpa ragu dan was-was. Untuk pertanyaan, boleh terus PM Page --> https://www.facebook.com/KemutEratHQ / Wassap or Sms ke 017 9700 619.

SMS Sekarang Jika Anda Mahu Tambat Suami Anda!!!



Wednesday, February 5, 2014

Sungguh Tak Sangka Kanak-kanak Umur 6 Tahun Hidapi Kanser Payudara

Pelik kan, Sis hampir tidak mempercayai berita yang baru dibaca ini. Bagaimana seorang budak perempuan berumur 6 tahun boleh menghidapi penyakit kanser payudara. Umur yang terlalu mentah, tidak sempat mengenal dunia dengan lebih lama sudah merasai ujian dunia yang sebegitu berat. Allah sentiasa menguji hamba-hambaNya.



Kanak-kanak itu berasal dari Pantai Cahaya Bulan Kelantan. Mungkin berpunca daripada pemakanan makanan segera, susu tepung, atau lain2 makanan yg tidak organik yg ternyata mempunyai ejen kanser.

Berikut adalah berita yang dipetik daripada sinar harian online:

KOTA BHARU - Seorang kanak-kanak perempuan berusia enam tahun dari Pantai Cahaya Bulan (PCB) dikesan mengidap kanser payudara.

Ketua Jabatan dan Perunding Pembedahan Payudara dan Endoktrin Hospital Raja Perempuan Zainab II (HRPZ II), Dr Imi Sairi Ab Hadi berkata, penemuan tersebut dianggap bukan sahaja paling muda di negara ini, malahan berdasarkan kajian, termuda di dunia.
Katanya, setakat ini pesakit kanser payudara termuda adalah kanak-kanak berusia 10 tahun dari Amerika Syarikat.

“Pada Oktober tahun lalu, saya anggap ini adalah penemuan dalam sejarah perubatan apabila seorang kanak-kanak berusia enam tahun mengalami masalah payu daranya mempunyai biji sebesar dua sentimeter (cm).

“Setelah menjalankan pembedahan dan biji tersebut dihantar untuk kajian, hasilnya mengesahkan dia mengalami kanser payu dara dan sehingga kini masih menerima rawatan di hospital ini secara temu janji,” katanya semasa ditemui di HRPZ II, di sini, hari ini.

Dr Imi Sairi berkata, kanak-kanak tersebut kini berusia tujuh tahun dan kemungkinan kanser itu berlaku disebabkan faktor genetik, namun ibu bapa kanak-kanak tersebut tiada hubung kait mengenai penyakit berkenaan.
Bagaimanapun, kanser yang dialami kanak-kanak berkenaan berada pada peringkat awal mungkin tahap pertama atau kedua.

“Kanser payudara adalah pembunuh nombor satu bagi wanita di Malaysia, namun di Kelantan, berdasarkan jantina lelaki dan perempuan, kanser payudara menjadi penyebab kedua kematian selepas kanser usus.
“Masalah kanser payudara dikawal melalui saringan awal bagi wanita yang cukup usia 40 tahun untuk menjalankan mamogram,” katanya.
Kata beliau, berdasarkan rekod HRPZ II, terdapat 2,262 pesakit secara keseluruhan mengalami kanser dan paling ramai adalah payudara 593 pesakit, diikuti kanser usus 262 dan ovari 183 pesakit, termasuk kanser tiroid, serviks dan leukemia.

Beliau mengakui hampir 50 peratus pesakit kanser di negeri ini datang mendapatkan rawatan di hospital setelah penyakit tersebut kronik di peringkat tahap ketiga dan keempat.
Katanya, kanser payudara juga turut dihidapi pesakit lelaki, namun kaum tersebut lebih menderita akibat penyakit kanser usus dan prostat.
Untuk rekod, Hannah Powell-Auslam, 10, dari Southern California, Amerika Syarikat mengejutkan dunia apabila menjadi gadis paling muda di dunia yang diserang kanser payudara.

Keputusan doktor itu diterima April 2009 dan ia telah menjalani pembedahan kanser yang jarang berlaku yang disebut invasive secretory carcinoma. Menurut catatan perubatan kanser ini diketahui pertama kali menyerang kanak-kanak pada 1960, tetapi hingga sekarang tiada maklumat terperinci mengenai kes berkenaan.

Kepada wanita-wanita lain diluar sana, AWAS! Kanser payudara tidak mengenal usia dan genetik. Ia berisiko untuk dihidapi oleh semua orang.
Elakkan makanan segera, amalkan pemakanan jamu, herba dan sayuran2 organik.

Kanser payudara membunuh!

Sila share dan Like artikel ini. Terima Kasih.

Friday, January 24, 2014

Cara Mengesan dan Mengetahui Produk Kosmetik Yang Merbahaya

Produk kosmetik sangat membantu manusia untuk nampak lebih cantik dan membersihkan wajah dari segala kotoran. Namun, anda perlu berhati – hati ketika menggunakan produk kosmetik kerana ramai pihak tidak bertanggungjawab suka mengambil kesempatan.




Di sebabkan keinginan seseorang manusia untuk tampil cantik adalah tinggi, ramai pihak cuba ambil kesempatan dan menjual produk kosmetik yang merbahaya dan merosakkan kulit.

Sebelum terlambat, saya senaraikan ciri – ciri produk kosmetik yang merbahaya dan merosakkan kulit.

Krim yang kelihatan berbutir dan kasar.

Jika anda lihat produk krim kosmetik yang anda ingin beli itu tidak menyatu dan nampak terlalu kasar, produk kosmetik itu adalah merbahaya dan boleh merosakkan kulit.

Anda rasa panas dan gatal apabila di sapukan pada atas kulit tangan.

Uji produk kosmetik dengan sapukan ia pada atas kulit tangan anda. Jika anda rasa panas dan gatal selepas sapu, ia adalah produk kosmetik yang merbahaya dan boleh merosakkan kulit.

Bau produk yang terlalu menyengat.

Produk yang di perbuat dari bahan kimia biasanya akan mempunyai bau yang sangat menyengat di mana anda akan rasa benci pada bau tersebut. Jika produk kosmetik yang anda ingin beli mengandungi bau yang terlalu menyengat, ia adalah produk kosmetik yang merbahaya dan boleh merosakkan kulit.

Warna produk yang tidak berkilat.

Ciri produk kosmetik yang merbahaya dan boleh merosakkan kulit yang seterusnya adalah produk kosmetik itu mempunyai warna produk yang tidak berkilat. Warna produk yang tidak berkilat adalah bukti produk tersebut menggunakan bahan pewarna yang tidak sesuai dengan produk kosmetik,

Mejanjikan sesuatu yang tidak masuk akal.

Jika produk kosmetik tersebut menjanjikan sesuatu yang tidak masuk akal seperti wajah akan putih selepas sehari anda gunakan produk tersebut, ia adalah petanda bahawa produk kosmetik itu menggunakan bahan yang merbahaya untuk kulit. Walaupun produk tersebut memberi kesan segera, ia akan beri kesan yang tidak elok pada jangka masa panjang.

Rasa pedih – pedih pada wajah apabila terkena cahaya matahari.

Produk kosmetik yang merbahaya dan merosakkan kulit akan menyingkirkan melanin dari wajah anda. Secara tidak langsung anda akan rasa pedih – pedih pada wajah apabila wajah anda terkena cahaya matahari.


Ruam – ruam merah muncul pada wajah.

Jika ruam – ruam merah muncul pada wajah anda selepas sahaja anda gunakan produk kosmetik itu, ia adalah tanda produk kosmetik yang anda gunakan itu adalah berbahaya.

Tip memilih produk kosmetik supaya anda tidak terbeli produk kosmetik yang merbahaya dan merosakkan kulit.


  • Baca setiap bahan di dalam produk kosmetik. Jika anda ragu – ragu pada sesuatu bahan, anda tanya kepada penjual produk kosmetik.
  • Sentiasa minta penjual untuk menunjukkan isi dalam produk kosmetik tersebut. Bandingkan isi produk kosmetik dengan ciri – ciri yang di senaraikan di atas. Jika tidak ada persamaan, ia adalah produk yang selamat untuk anda gunakan.
  • Cari cop kelulusan dari kementerian kesihatan. Jika anda jumpa cop tersebut, produk kosmetik tersebut bebas dari bahan kimia berbahaya.
  • Lakukan carian di google mengenai produk kosmetik yang anda ingin beli. Kadangkala ada produk berasal dari luar negara dan apabila anda lakukan carian di google, anda boleh baca sendiri maklumat berkaitan produk tersebut.


Di akhir artikel ini, saya nasihatkan anda untuk sentiasa mengambil jalan panjang ketika ingin membeli produk kosmetik. Jangan tergoda pada janji – janji penjual produk kosmetik. Pastikan produk yang anda beli adalah selamat dan tidak merbahaya dan merosakkan kulit.

Baca artikel ini, untuk semua wanita yang inginkan payudara mengancam. Cara Membesarkan Payudara


Saturday, January 11, 2014

Cara Menghilangkan Jerawat Dalam 3 Hari





Cara Menghilangkan Jerawat Dalam 3 Hari dengan NoMark Acne Set
Hanya Rm 39.90 sahaja. 





Krim Pencuci Muka + Serum Jerawat = Rm 39.30 sahaja.

No Mark Acne Set mampu: 

✔ MENGHILANGKAN JERAWAT
✔MERAWAT PARUT JERAWAT
✔ MEMBERSIH SECARA MENDALAM
✔ MENGHILANGKAN BLACKHEAD & WHITEHEAD
✔ MENGURANGKAN MASALAH PIGMENTASI
✔ MENCERAHKAN KULIT YANG KUSAM/GELAP
✔ MENYERAGAMKAN TONA KULIT TIDAK SEKATA
✔ MENGEKALKAN KELEMBAPAN KULIT
✔ MENGAWAL MINYAK BERLEBIHAN

Kesan sepantas 3 hari ini adalah respon yang biasa kami terima dari ribuan pengguna kami dan jika ianya tidak berkesan untuk anda kami akan memulangkan wang anda kembali.

PEK PROMOSI DATANG LAGI!! (Penjimatan Berganda!!)

Harga pek normal biasanya RM75 seunit. Tapi untuk pek promosi, anda hanya peroleh harga:

RM39.90 SAHAJA!!



Untuk lakukan pembelian pantas, Sms “NOMARKS” ke 017-9700 619


Anda akan dapat balasan automatik dari sistem kami.

No Kelulusan Kementrian Kesihatan Malaysia: NOT130602311K

p/s: BERJUTA ORANG SUDAH BERJAYA!

p/s/s: Produk ini adalah produk international. Kualiti bertaraf international. Direkomenkan oleh Dr Pakar Kulit dan Pharmacist seluruh dunia.

NoMark adalah satu-satunya cara menghilangkan jerawat yang berkesan. Malah ia turut merawat parut-parut jerawat di wajah kita. Harganya pula hanya Rm 39.90! Ternyata mampu milik oleh anda semua.

Tuesday, January 7, 2014

Petua Memutihkan Kulit Wajah

Wajah yang putih dan bersih adalah idaman semua manusia termasuklah lelaki. Untuk bantu anda memiliki wajah yang putih, berikut saya senaraikan beberapa petua memutihkan kulit wajah.

cara memutihkan wajah

Petua memutihkan kulit wajah yang pertama : Memakai masker dari buah – buahan

Buah mengandungi pelbagai khasiat yang sangat baik untuk kesihatan wajah. Selain menyucikan wajah secara dalaman, buah – buahan juga mampu menyucikan wajah dari luar dan seterusnya memutihkan kulit wajah.

Antara masker buah – buahan yang sesuai anda gunakan adalah Masker buah lemon – Buah lemon dapat mengecilkan liang – liang roma pada wajah dan seterusnya akan merangsang pemutihan wajah. Caranya adalah dapatkan jus buah lemon. Kemudian sapukan jus tersebut pada wajah anda. Biarkan ia mengering sebelum anda membasuh wajah anda atau anda biarkan ia sehingga pagi jika anda sapukan ia pada wajah anda sebelum anda tidur.

Masker dengan buah tomato – Buah tomato adalah buah yang mampu memutihkan kulit wajah. Ini kerana buah tomato mengandungi vitamin C yang sangat banyak di mana vitamin C adalah antara agen pemutihan wajah. Cara untuk buat masker dari buah tomato adalah anda parutkan buah tomato sehingga ia hancur. Kemudian anda ambil jus lemon atau jus limau nipis dan titiskan pada buah tomato tersebut sebanyak lima hingga enam titis. Gaulkan. Sapukan pada wajah. Tunggu sehingga 15 minit sebelum anda basuh wajah anda.

Masker dengan buah kentang - Kentang mengandungi vitamin B kompleks di mana vitamin B kompleks adalah antara agen utama pemutihan wajah. Ambil satu buah kentang, haluskan biji kentang ini atau anda tumbuh buah kentang ini sehingga hancur. Ambil sesudu madu dan campurkan ia pada buah kentang yang hancur ini. Sapukan pada seluruh wajah anda. Biarkan ia di wajah anda selama 20 minit sebelum anda basuh wajah anda. Lakukannya pada setiap hari.

putihkan wajah petua

Petua memutihkan kulit wajah yang kedua : Bersihkan wajah secara konsisten.

Konsistensi adalah antara faktor utama yang boleh membantu anda untuk memiliki wajah yang bersih. Jika anda tidak bersihkan wajah anda secara teratur dan konsisten, wajah anda akan jadi kotor dan seterusnya akan nampak hitam.

Cara untuk bersihkan wajah secara konsisten adalah dengan

  • Membersihkan wajah dengan cara yang sama selama dua minggu sekurang – kurangnya sebelum anda ubah dengan cara yang lain. Jika anda selalu membersihkan wajah anda dengan berbagai cara dalam satu masa, anda tidak akan dapat hasilnya.
  • Bersihkan wajah pada setiap hari tanpa tertinggal satu hari pun. 

Petua memutihkan kulit wajah yang ketiga : Menggunakan khasiat yogurt, susu dan putih telur.



Berikut adalah cara memutihkan kulit wajah dengan putih telur.

1. Ambil putih telur.
2. Kocakkan putih telur sehingga berbuih.
3. Sapukan ia pada bintik – bintik hitam.
4. Lakukannya pada setiap hari.

Anda boleh sapukan putih telur di samping anda memutihkan kulit wajah dengan cara yang lain. Berikut pula adalah cara memutihkan kulit wajah dengan yogurt.

1. Ambil yogurt asli.
2. Campurkan dengan sesudu madu.
3. Gaulkan campuran yogurt dan madu.
4. Sapukan pada wajah anda.
5. Tunggu selama 10 minit.
6. Kemudian basuh wajah anda sebersih – bersihnya dengan air bersih.

Berikut adalah cara memutihkan kulit wajah dengan susu.

1. Celupkan kapas pada susu.
2. Kemudian sapukan kapas pada wajah.
3. Cara ini dapat singkirkan kulit mati pada wajah dan seterusnya memutihkan kulit wajah anda.

Thursday, November 21, 2013

5 Artis Korea Yang Miliki Payudara Besar

Artis-artis Asia biasanya mempunyai payudara kecil dan kurang menarik. Seperti dalam filem Hongkong, 
drama korea, cerita Runningman, yang kita lihat di kaca TV, rata-rata pelakonnya semua memiliki buah dada kecik dan sedang-sedang.

Tambah Tambah

Tetapi, dengan teknologi dan kemajuan bidang perubatan, kini sudah banyak orang mampu dan dapat membesarkan payu dara mereka terutamanya orang asia.

Artikel kali ini, Sis nak share 5 artis Korea yang memiliki Buah dada besar dan cantik. Orang Asia memiliki rupa yang comel dan susuk yang kecil dan molek. Jika mempunyai payudara yang besar, pasti lebih menarik dan menggiurkan.

Antara artis korea yang memiliki payudara besar ialah :

1. Han Chae Young



2. G.NA



3. Oh In Hye

4. Lee Chae Young

5. Jessica Gomes

Maaf sis x boleh nak share gambar-gambar lain sebab terlalu sensitif. Hehe. Pandai2lah Google ok.
Tapi kalau besar sangat Buah Dada pun tidak bagus. Kerana merbahaya dan akan menimbulkan rasa yang tidak selesa.

Bagi yang mempunyai Payudara Kecil dan Kendur, dijemput baca Artikel ini :


Thanks, jumpa lagi di artikel seterusnya. Jika ada apa-apa masalah berkaitan payudara dan kewanitaan, boleh Call or SMS 0148 110 603 untuk free consultancy.

Yang Benar,
Puan Zaharah.